פלא דק
  • למידע והזמנות חייגו
    077-7277973
    יצירת קשר
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם

דקים לחיפוי קיר - רמת אפעל

דקים לחיפוי קיר

כבר מזה זמן רב החלו להשתמש בעץ כחומר גלם לחיפוי קיר חיצוני אך לאחרונה רבים נמנעים מלחפות את קיר ביתם בעץ בגלל התחזוקה היקרה. תחזוקת קיר בעל חיפוי עץ דורשת הרכבת פיגומים ועבודה בגבהים. דבר הדורש עלויות גבוהות כל פרק זמן שקיים הצורך לצבוע ולחדש את מראה הקיר החיצוני. היתרון של דקים סינטטיים על כל פני חומר אחר הוא שאינו דורש בתחזוקה כלל!!!

לנו בפלא דק יש את הפתרון לכישלון העץ

פלא-דק היא חברה ישראלית, שמתמחה בפתרונות אידאליים לחיפוי קירות ובעיקר בתחליפים לעץ. פלא דק מציעה להרחיב את ההיצע שניתן ללקוחות עבור חיפוי קירות ולאפשר להם בחירה של חיפוי קירות באמצעות דקים סינטטיים בשלל גוונים, מבלי להתפשר על המראה האסתטי הטבעי של העץ. לפניכם תמונות של פרוייקט חיפוי קיר חיצוני שבו הותקן דק סינטטי של פלא–דק בגוון אגוז. ניתן להתרשם כיצד דק סינטטי משתלב בהרמוניה עם גימורי הצבע המקוריים וחיפוי הקיר בדק סינטטי עשה את הפלא שלו!!!

התקנת דקים אשר בוצעה על ידי רמי ברכה בפיקוח וליווי של פלא דק, ניתן להתרשם מרמת הדיוק, סגירה מלאה של כל המשקופים של החלונות, וכל מה שנותר הוא להתפעל.עם חיפוי קיר בעזרת דקים סינטטיים ניתן להפוך כל קיר לאובייקט עיצובי, גם אם מדובר במסתור כביסה, או חדר אשפה בבית פרטי או בניין משותף.דקים של פלא דק עמידים בתנאי האקלים הישראלי ולכן מתאימים להתקנה גם במקומות החשופים ברוב שעות היום לקרני השמש היוקדות.

צרו קשר עם פלא דק וגם אתם יכולים לשנות את מראה הבית שלכם ללא היכר על ידי התקנת דקים לחיפוי הקירות החיצוניים שלכם.

 

שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם