פלא דק
  • למידע והזמנות חייגו
    077-7277973
    יצירת קשר
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם

בידוד גגות רעפים

בידוד גגות רעפים
בידוד גגות רעפים

בתקופה בה החשמל כה יקר כל צעד לצמצום החשבון מתקבל בברכה וזה בדיוק מה שמאפשר לנו בידוד גגות רעפים. שכבת הבידוד מגנה על הבית מפני חדירת קור או חום ובכך מקלה את השמירה על טמפרטורה אחידה בבית ומאפשרת להימנע משימוש ממושך במכשירי חשמל למיזוג האוויר.

בידוד גגות חיוני גם בחורף וגם בקיץ: הוא מונע כניסת חום אל הבית ובכך מקל על עבודת המזגן בחודשי הקיץ החמים. תארו לכם כמה כסף תוכלו לחסוך בחשבון החשמל? שמירה על חום הבית בחודשי החורף משמעותית באותה המידה – בעלי בתים פרטיים עם גג רעפים באזור ירושלים או צפון הארץ, יוכלו לצמצם בצורה משמעותית בהוצאות החימום. בקיצור, במידה ויש לכם גג רעפים וטרם ביצעתם עבודת בידוד גגות רעפים – אנו ממליצים על כך בחום.

המבנה של הגג 

בידוד גגות אצל המומחים ביותר בתחום! ידוע שגג מספק את ההגנה על המבנה כולו. בשלב בניית המבנה, יש לשים דגש מהותי על גג המבנה, להשתמש עבורו בחומרים האיכותיים, העמידים והחזקים ביותר וכן לדאוג לבידוד טוב ואיכותי. בידוד גגות איכותי, הוא תנאי הכרחי לקיום גג בכל מבנה. ללא בידוד ראוי, המבנה כולו לא יהיה מוגן כדי הצורך מחשיפה לתנאי מזג האוויר השונים ולכן עבור בידוד גגות, יש לבחור באנשי המקצוע האיכותיים ביותר, שיבצעו את העבודה  באופן הראוי ביותר ויהפכו את גג המבנה לאיכותי, עמיד, חזק ובעיקר מבודד בצורה ראויה.

החומר הטוב ביותר לשימוש, יהיה כזה אשר יעניק לכם הגנה מוחלטת מפני תנאי מזג האוויר, ולכן הבחירה הטובה ביותר, עבור בידוד גגות רעפים, היא בידוד תרמי. הבידוד התרמי תופס תאוצה בישראל רק בשנים האחרונות. במשך שנים רבות נהגו אנשי המקצוע להשתמש בחומרי בידוד הרבה פחות יעילים ואיכותיים, אך כיום כבר ידוע כי התוצאות הטובות ביותר מתקבלות באמצעות הבידוד התרמי. בכדי לאתר את החומר המתאים לכם ביותר, כדאי לפנות לאיש מקצוע. אנו בחברת פלא דק מקפידים על שימוש בחומרים מובחרים, תוך התאמת הציוד וכלי העבודה לתנאי השטח. השימוש בחומרים איכותיים מבטיח בידוד מלא והגנה מקסימלית מפני מזג האוויר מחוץ למבנה.

    כיצד מבודדים גגות רעפים?

    איטום גג רעפים צריך להיעשות על ידי שימוש בחומרים איכותיים המיועדים לבידוד גגות רעפים, ישנן דרכים שונות לבידוד גג רעפים ורק איש מקצוע איכותי ומקצועי, ידע כיצד כדאי לבודד את גג הרעפים, בהתאם לאופי הגג ובהתאם לאופי המבנה כולו, תוך התחשבות בעוד פרמטרים שרלוונטיים במקרים של בידוד גג רעפים. חשוב לדעת שכאשר מבודדים גג רעפים, חשוב גם לדאוג במקביל למערכת אוורור שתהפוך את הבידוד כולו ליעיל ואיכותי יותר עבור המבנה. איטום גגות רעפים חייב להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע אשר מבינים  בתחום גגות רעפים ויעשו את העבודה הטובה ביותר באיטום כל גג רעפים . חברת פלא דק - הטובים ביותר באיטום גגות רעפים!

    אנחנו עובדים בתחום גגות רעפים כבר שנים רבות, אנו בעלי ידע מקצוע ורחב בתחום איטום גג רעפים ואנו נעשה את עבודת הבידוד הטובה והאיכותית ביותר עבור כל גג רעפים, בכדי לספק את ההגנה הטובה ביותר של הגג כולו על המבנה. חברת פלא דק היא הבחירה הנכונה, כאשר מדובר באיטום גג רעפים. פנה אלינו לקבלת ייעוץ ואנו נשמח לעמוד לצידך מתחילת התהליך ועד סופו. מכיוון שתחזוקה ותיקון גגות רעפים זה דבר פשוט יחסית, במידה ומדובר במבנה ישן כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי המקצוע ולבדוק את אופן בידוד הגג, במידה ובכלל קיים בידוד לגג המבנה. 

    מהו בידוד גגות?

    בידוד גגות כולל בתוכו שני סוגי בידודים, בידוד תרמי שמטרתו היא למנוע באופן משמעותי מעבר של חום או קור לבית ובידוד אקוסטי שמטרתו היא למזער את הגעתם של רעשים חיצוניים אל הבית.  בידוד גגות הוא תחום מורכב ולכל גג מתאים בידוד אחר. ישנם סוגי גגות שונים ויש להתאים את חומר הבידוד הרלוונטי עבור כל גג מבנה בהתאם לגודל המבנה, אופי המבנה, האופן שבו בנוי הגג עצמו ועוד. בעזרת הבידוד מבודדים בגג את השכבה החיצונית מהשכבה הפנימית בכדי למנוע מעבר של חום או קור אל הבית.

    מדוע בידוד גגות חשוב?

    בידוד גגות הוא חשוב ומהותי בכדי למזער את פגעי מזג האוויר במבנה עצמו, למנוע נזילות בחורף, למנוע חימום או קירור יתר של הבית בכל עונה הרלוונטית להם ועוד. ישנם שני סוגי בידוד עיקריים שמשתמשים בהם והם:

    1. בידוד רפלקטיבי שהוא בידוד שנעשה על ידי חומר שמחזיר קרינה ובכך מונע את מעבר החום.

    2. לעומת בידוד נפחי, המשיג את בידוד החום על ידי כליאה של חללי אוויר בתוכו. שתי השיטות טובות, ויש להתאים את שיטת הבידוד הנכונה בהתאם לגג המבנה ובהתאם למבנה עצמו. מכיוון שבידוד גגות הוא תחום כל כך מהותי וחשוב, יש לבחור את אנשי המקצוע האיכותיים והטובים ביותר עבור ביצוע פעולה זאת.

    רק על ידי המומחים ביותר בתחום תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור איטום גג ביתכם! אנו חורטים על דגלנו את איכות ומקצועיות העבודה ולכן אצלנו תקבלו את התוצאה הטובה ביותר לאחר גמר עבודת בידוד. עם חברת פלא דק תוכלו להיות מרוצים ובטוחים שגג ביתכם מהווה את ההגנה הטובה ביותר עבור ביתכם. חברת פלא דק עבור איטום גגות, הם הבחירה הנכונה ביותר עבור כל אחד. פנו אלינו עוד היום ואנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו.

    בידוד גגות רעפים לשמירה על סביבה ירוקה

    צמצום בצריכת האנרגיה משמעותי ביותר לשמירה על סביבה ירוקה. שכבת בידוד תרמית תוכל לצמצם את צריכת החשמל ולתרום להפחתת הזיהום בכדור הארץ. על כן, שימוש באיטום תרמי לבית מומלץ גם על ידי המשרד לאיכות הסביבה. אם אתם מעוניינים לתרום את חלקכם ולסייע בשמירה על הסביבה – בידוד גגות רעפים באמצעות חומר תרמי הוא דרך מצוינת לעשות זאת. בידוד גג רעפים להגנה הטובה ביותר על המבנה כולו. גגות רעפים הם גגות דומיננטיים וניתן למצוא אותם כגגות שמעטרים מבנים רבים.

    בכדי שגג הרעפים יהווה את ההגנה הטובה ביותר על המבנה כולו, יש לדאוג שגג המבנה יהיה מבודד באופן ראוי. רבים מגגות הרעפים בבניינים הישנים אינם בעלי בידוד וכן, רבים מהם מבודדים על ידי חומרים שלא מספקים את התוצאה הטובה ביותר בתחום הבידוד. ידוע שגג רעפים מהווה בתחום חזות המבנה את הגג שמעניק את המראה הטוב ומעוצב ביותר עבור כל מבנה, אך לגג רעפים ישנם יתרונות נוספים רבים מעצם היותו גג רעפים, גם בתחום תחזוקתו. תיקונים והחלפה של גגות רעפים הם קלים וכן לשנות את צבעו של גג רעפים זה דבר שלא כרוך בעבודה רבה. 

    איזה בידוד מתאים לכם? 

    כמו בכל תחום אחר, גם כאן לא קיים חומר אחד או שיטת עבודה אחת שמתאימים לכלל המבנים. כל גג רעפים זקוק לעבודת בידוד משלו. תכנית העבודה נקבעת בהתאם לאזור המגורים, אופי החלל, מבנה הגג ודרגת הבידוד הרצויה. בידוד גגות מוצלח, הוא כזה אשר משרת את טובת בני הבית ומספק להם מענה מושלם. שכירת אנשי מקצוע מובילים בענף, מבטיחה קבלת עבודה איכותית באחריות, וכן, מאפשרת לכם להיות רגועים ולדעת כי יש מאחוריכם חברה גדולה ואמינה, לכל מקרה שלא יבוא. אצלנו בחברת פלא דק, כל אחד מלקוחות החברה זכאי לתעודת אחריות ונציגי החברה שלנו זמינים לכם בכל עת, למקרים בהם מתעוררות שאלות או בעיות, למתן מענה אישי ומקצוע.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם