פלא דק
  • למידע והזמנות חייגו
    077-7277973
    יצירת קשר
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם

תיקון נזילות בגג

תיקון נזילות בגג
תיקון נזילות בגג

תיקון נזילות בגג הוא גם טיפול מנע מוצלח במיוחד. נזילות מהגג עם כל הצער שבדבר נוטות להפתיע אותנו. יחד עם הגשמים, אנחנו מקבלים במתנה נזילה וטפטופים מהגג, שפעמים רבות מובילים לנזקים כבדים לרכוש ולמבנה. מים, זה לא סוד, נוטים לחלחל היכן שהם רק יכולים, דבר המוביל בקלות לריקבון ולעובש הקירות, ובכך להחלשת המבנה ופגיעה מהותית בו. 

מתי מומלץ לעשות תיקון נזילות בגג?

תיקון נזילות בגג, בדומה לכל דבר אחר, מוטב מוקדם ממאוחר ובכל זאת, במידה ואיתרתם נזילה ונאלצתם לתקנה, כדאי לדעת שאתם יכולים לקבל החזר מחברת הביטוח.

אם בחורף האחרון סבלתם מנזילות, או אולי איתרתם נזילה חדשה ממש עכשיו, זה הזמן לקרוא לבעל מקצוע ולבצע עבודת תיקון ואיטום נזילות בגג בעונת הקיץ, יאפשר לכם להגן על הרכוש והמבנה מפני הגשם של החורף הקרב, ובכך ימנע נזקים והפתעות לא רצויים. 

תיקון נזילות בגג על חשבון הביטוח

תיקון נזילות בגג על חשבון הביטוח, אם יש ברשותכם ביטוח מבנה או משכנתא, ייתכן כי תוכלו לכסות את עלויות התיקון על ידי הביטוח. בכדי לבחון את זכאותכם, פנו אל חברת הביטוח ובקשו פרטים נוספים אודות הפוליסה שברשותכם. קיימות חברות ביטוח רבות המספקות החזרים כספיים עבור תיקון נזילות בגג, אולם, לכל חברה מדיניות משלה.כך, יש חברות להן רשימת אנשי מקצוע ספציפיים, ויש כאלו המאפשרות השכרת שירותים על פי בחירתכם ומתן החזר על פי קבלת תשלום. בכל מקרה, תיקון נזילות בגג דורש אנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח, מיומנות וידע מקצועי.

איתור ותיקון נזילות בגג

כדי לבצע תיקון נזילות בגג, תחילה יש לאתר את המקור המדויק לחדירת המים. ללא איתור נכון קשה יהיה לטפל בבעיה באופן נקודתי ולפתור אותה. חשוב לזכור כי המים מסוגלים לחלחל ולהתפשט באזור נרחב, ופעמים רבות סימני הרטיבות כלל אינם מעידים על מקור הנזילה. איתור נזילות מקצועי יש לבסס על עין מקצועית, מיומנות וניסיון רב.

הצוות המקצועי שלנו, מבצע את כל תיקוני הגגות תוך שימוש בציוד מקצועי ומשוכלל לאיתור נזילות ואטימתן. לאחר איתור מקור חדירת המים, מתבצע איטום באמצעות חומרים משובחים שנבחרו בקפידה. אנו מבצעים עבודות תיקון נזילות בגג בתים עם גגות רעפים, מבני בטון ועוד. אם אתם מחפשים צוות מקצועי, מיומן ומנוסה, צרו קשר ונשמח לייעץ ולטפל בכל בעיה, באדיבות, בזריזות ובמיומנות, כיאה לניסיון העשיר שבאמתחתנו.

הנזקים הנגרמים מגג דולף

ביום בהיר מגלים כי הגג נוזל, מים מטפטפים פנימה ויוצרים שלוליות או טיפות לא נעימות בחלל. התופעה מתרחשת בדרך כלל לאחר ירידת גשמים או ימי חורף סוערים, וזה מוסיף לאוירה לא נעימה. תיקון נזילות מים מצריך מומחה בתחום משום שיש לאתר את הגורם היטב ולהציע פתרון מושלם שיחזיק מעמד לאורך שנים.

כל פתרון שאינו מקצוע עלול לגרום לבעיה לחזור פעם נוספת. תודו שזה ממש לא נעים לגלות שוב מים מטפטים מן הגג... חשיבות של תיקון נזילות מיםתיקון נזילות מים הוא לא רק ענין של הרגשה,

מדובר בצורך חשוב ומשמעותי. מים דולפים מגג רעפים עלולים להזיק למבנה כולו ולגרום לנזקים משמעותיים במיוחד. למשל:

  1. נזק לקירות – קירות עלולים להסדק ולהתפורר בעקבות נזילה קבועה, המים נספגים בטיח ומזיקים לו במיוחד. שלא נדבר על סימני מים לא אסטטיים שמופיעים כ "קישוט" על גבי הקיר.
  2. נזק לתקרה – תקרה שקולטת מים באופן עקבי, מותירה סימנים ועלולה להתפורר. עם הזמן נושרים חלקי טיח וצבע ביחד עם המים המטפטפים.
  3. רהיטים – חפצים ורהיטים שנמצאים בסביבה של נזילת המים עלולים להרטב ולהנזק. יש רהיטי עץ יקרים שנהרסים בגלל רטיבות שאי אפשר לתקנם. כמו כן מוצרי ניר, תמונות וריפודים עלולים אף הם לההרס ללא תקנה.
  4. מבחינה בריאותית – תיקון נזילות מים חשוב מאד גם מבחינה בריאותית. המצאות של לחות בדירה גורמת להתקררות והופעת חידקים וטחב.

ביצוע תיקון נזילות בגג, משום שיש לנו נסיון עם גגות רעפים מכל הסוגים. כאשר מתרחשת נזילה אנחנו באים מיד לבדוק את מוקד התקלה ואת הסיבה להתרחשותה.

אנשי צוות מומחים בתחומם מאתרים את הנזילה ומציעים דרך של תיקון נזילות מים בצורה מקצועית מהירה. כדאי לדעת כי תיקון נזילות מים חייב להעשות במהירות האפשרית עוד לפני שיגרמו נזקים למבנה, אם זה קורה בגג רעפים חשוב עוד יותר כדי שהרעפים לא ינזקו אף הם בעקבות הנזילה.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם