פלא דק
  • למידע והזמנות חייגו
    077-7277973
    יצירת קשר
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם

דק מעץ בנייה והתקנה

בעבור אלו שפוגשים לראשונה את הביטוי דק מעץ, נסביר כי מדובר בלוחות עץ מלא שמשמשים למטרת ריצוף, בניית רהיטים, חיפוי ועוד. שימוש בדקים אידיאלי בעבור ריצוף הגינה, המתחם שסביב הבריכה, המרפסת או חלל פנימי אחר בתוך הבית או המשרד.

דק עץ מביא עמו מראה טבעי וחמים, לצד מראה יוקרתי ומלא סגנון. הדקים מגביהים מעט את השטח ומעניקים לו מראה מרשים יותר.  חברת פלא דק שמחה להציע מבחר עצום של דקים מעץ, לכל שימוש ולכל לקוח. ההתאמה האישית של הדקים לצרכים של הלקוח, טעמו וביתו, חשובים ומשמעותיים לתוצאה הסופית. אל תמהרו לבחור דק מעץ ללא בחינת כל היתרונות והחסרונות, וכן הקפידו על בחירת אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון.

דק מעץ  - יתרונות מרכזיים

סביבה ירוקה וחיסכון בהוצאות המים – דשא בגינה דורש תחזוקה רבה: השקיה, הדברה, גינון ועוד. התקנת דק מעץ על חלק מהשטח, מצמצמת בצורה משמעותית את הוצאות התחזוק של החצר או הגינה. בחירה בדקים סינטטיים עשויים עץ ממוחזר, חיונית גם  לשמירה על סביבה ירוקה ומניעת כריתת עצים מיותרת. מראה טבעי, יוקרתי ומסוגנן - התקנת דק מעץ במרפסת, בחצר או במרחב הפנימי, משווה לבית וסביבתו מראה טבעי ויוקרתי גם יחד. ניתן לבחור את סוג העץ כך שצבעו ישתלב עם עיצובו הנוכחי של המרחב, ובכך להרוויח תוסף דקורטיבי עמיד, איכותי ומרשים.

התקנת דקים מעץ

השלב הראשון בהתקנת דק מעץ, הוא הגדרת התקציב. רבים סוברים כי ריצוף דק מעץ כרוך בהוצאה כספית משמעותית, אולם, ניתן למצוא פתרונות איכותיים ומרשימים במחירים אטרקטיביים. כאשר יש את הידע הדרוש, קל להרכיב תכנית עבודה פשוטה גם בתקציב נמוך. השלב הבא הוא בחירת סוג העץ. האפשרויות שעומדות בפניכם רבות, כאשר המרכזיות בהן הן עץ אורן, דק איפאה, עץ סינטטי, דק קרוליינה ודק קומרו. לכל אחד מהעצים גוון, מרקם, תכונות וטווח מחירים הייחודיים לו. התייעצות עם בעל מקצוע מיומן ומנוסה, תסייע לכם בבחירה נכונה של דק מעץ ובהתאמתו לתקציבכם, טעמכם וביתכם.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם